Drahokamy, ktoré nemiznú. Zuzanke Sopkovej

Autor: Ľubica Kočanová | 30.3.2014 o 8:50 | (upravené 30.3.2014 o 11:17) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  268x

Ktoré sa samé opracujú, na tvrdej ceste k ligotu. Pre tých, čo jas potrebujú, aby videli ponad životy. Vtedy, keď máme vidieť, uvidíme.  Vtedy, keď máme hovoriť, pýtame sa. Sme pohrúžený pohľad do hľbky dna. Sme zrak, ktorý žmúri a chce výšku vidieť ponad.

Nútia nás k pokore, myslieť, hľadať seba, pre pochopenie

 

Zuzke1.jpg

 

Zalesknú sa, spokojní sme, nič viac pre vzlet nerobíme

 

Zuzke10.jpg

 

Ešte toto, ešte tamto, potom ešte iné, čo ak sa únavou poraníme?

 

Zuzke16.jpg

 

Nám výstup dlho trvá, nie sme vrtkí, zruční, skalný priateľ to istí

 

Zuzke12.jpg

 

Farby námahy výškou spestrujeme, ak rozumne stúpame, čistú modrú objavíme

 

Zuzke6.jpg

 

ak sa dolu navrátime, odmenou su farby lúky a naše bohaté ruky

 

Svetluske10.jpg

 

Drahokamy stmavnú, pre našu rýchlosť. Stratia farbu, lesk, pre koho by mali žiariť?

 

Zuzke4.jpg

 

Nie vždy odpoveď dostávame

 

Zuzke8.jpg

 

Potkýnaním sa o seba drahokamy strácame

 

Svetluske1.jpg

 

Zrakovo postihnutí  vnímajú lesk

 

nezabudka.jpg

 

Sluchovo postihnutí počujú spev, keď tóny majú znieť

 

P1010184.JPG

 

Všetko najlepšie k narodeninám Zuzanke zo srdca prajeme

 

krasavica.jpg

 

Tvoje slová, ktoré pátrajú a Tvoja ľahkosť filantropa, ktorou Ťa do neba nesieme

 

Zuzke7.jpg

 

Ľubica Kočanová,  Zuzana Michalková,  Petra Poláková,  Svetlana Schubertová,

Gabriela Pannetta,  Henrieta Ibosová,  Janka Petrášová,  ...

 

pre tých, ktorí nás potrebujú, tu spolu rastieme

 

japonskaruza.jpg

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Kto a kedy to zastaví?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.


Už ste čítali?