reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Kočanová

Ľubica Kočanová

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Statik a sestra v jednej osobe, Asociácia sestier a pacientov ASAP, Cesta sestry ku pacientom Zoznam autorových rubrík:  spriadam myšlienky do nitkyopáť raz začiatokkomunita starých ľudípostavenie sestier v spoločnosOsobnostiošetrovateľstvovoľný pád ošetrovateľstvaVyberám z poštypovolanieprostrediezdravieprevenciaetika a empatiaposlanie sestrySúkromnéNezaradené

reklama

Vyberám z pošty

Sestra v ambulancii upratovačkou?

Ľubica Kočanová

Sestra v ambulancii upratovačkou?

Pracovné podmienky sestier a pôrodných asistentiek sú v Slovenskej republike často podprahové a hľadáme príčinu. Takmer z  každého uhla existuje nejaká snaha o podriadenie a nerovnocennosť.  Prečo?  Vyberám zatiaľ z pošty, v ktorej sa sestry zdôverujú.

  • 24. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 550x
  • 28
Som jednou nohou v base

Ľubica Kočanová

Som jednou nohou v base

Mám obrovský problém, v pondelok mi skoro zomrel pacient. Popri ňom vedľa ležali dvaja akútni pacienti. Mám na starosti šesť pacientov na jednotke intenzívnej starostlivosti. "Som tam sama", píše jedna z množstva sestier z intenzívnej starostlivosti.

  • 8. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 087x
  • 19
Len tak na pobavenie

Ľubica Kočanová

Len tak na pobavenie

Bordel a špina všade na oddelení. Pleseň, kam sa len pozrieš. Minule ma zarazila taká vec, mali sme preloženú pacientku z Košic, kde je mimochodom taktiež hepatologické centrum, dokonca tam sídli prezident slovenskej hepatologickej spol. Bola preložená za účelom doriešenia stavu.

  • 2. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 705x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu