reklama

Dar je, keď vám mama robí hrianku s maslom

Nemám čas je obrovské klišé. Áno, nemám čas, pracujem v službách pre pacientov a ešte si dopĺňam špecializačné vzdelanie pre prácu v ošetrovateľstve. Píšem prácu, odovzdať ju mám zajtra, ale to je také suché.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

"Pojdem k mame, je kam ísť, bude mi tam dobre, nebudem variť, budem iba písať." moje rozhodnutie príde pred týždňom. Túžba po mamine a jej domove je už oveľa šťavnatejšia. Vonia zabudnuté detstvo v spojení s dneškom. Trasú sa jej ruky, keď krája chlieb, štrngá nožíkom o tanier, keď natiera chlieb maslom. Polievku pripraví v jeden deň a na druhý deň pripraví kuracie rezne, nakrája jej ich mladší brat. Zemiaky čistím ja. Mladšia sestra je pomáha upratať v byte. Vyvoňané maminou.

Nedá si z malín, ktoré jej priniesiem, chce, aby som si ja dala prvá, ona až potom okúsi. Toto je plnosť maminovstva, ktoré šťastná prijímam. Je unavená, nevládze už tak, ale jej ranná hrianka s maslom je pre mňa svetová delikatesa číslo jedna. Voňavá, nezameniteľná ničím iným a to sú tie najhlavnejšie grády a energie života, z ktorých čerpám. Nevadí, že máme rozdielne názory, stále ju ľůbim, moju mamu, je najvačšou hrdinkou mojho života. Moj čas patrí aj jej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bežte za tou svojou mamou, ak je ešte kam ísť, nech vám pripraví ten váš detský chlieb.

Ľubica Kočanová

Ľubica Kočanová

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Statik a sestra v jednej osobe, Asociácia sestier a pacientov ASAP, Cesta sestry ku pacientom Zoznam autorových rubrík:  spriadam myšlienky do nitkyopáť raz začiatokkomunita starých ľudípostavenie sestier v spoločnosOsobnostiošetrovateľstvovoľný pád ošetrovateľstvaVyberám z poštypovolanieprostrediezdravieprevenciaetika a empatiaposlanie sestrySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu